Palaute

Voit antaa palautetta seuraavin tavoin

Palaute hoidosta tai palvelusta

Voit antaa palautetta sähköisellä asiakastyytyväisyyskyselyllä. Hoitopalautteen voi antaa anonyymisti.

Jos sen sijaan haluat, että sinuun otetaan yhteyttä, muista jättää yhteystietosi.



Yleinen palaute

Voit antaa palautetta verkkolomakkeella koskien Soiten toimintaa, hallintoa, sähköisiä palveluita, verkkosivujen sisältöä tai muuta yleistä asiaa. Palautteen voi antaa myös anonyymisti. Jos haluat, että sinuun otetaan yhteyttä, jätä yhteystietosi. Sekä ruusut että risut ovat tervetulleita.


Vaaratapahtumailmoitus - Soitessa asioinut asiakas

Mikäli koet, että omassa tai omaisesi hoidossa on tapahtunut virhe tai vaaratilanne, voit tehdä ilmoituksen verkkolomakkeella. Ilmoituksen voit tehdä nimettömänä tai omalla nimelläsi. Jos jätät yhteystietosi, saat tiedon asian etenemisestä. Ilmoitus käsitellään vastuussa olevien ihmisten kanssa.
Hoidon aikana voit myös heti ottaa havaitsemasi vaaratapahtuman puheeksi suoraa henkilökunnan kanssa.



Vaaratapahtumailmoitus - Soiten yhteistyökumppani
Soiten yhteistyökumppanit voivat jättää vaaratapahtumailmoituksen tällä verkkolomakkeella. Ilmoituksen voi jättää myös nimettömänä.


Potilaslakiin ja potilasvahinkolakiin sekä sosiaalihuoltolakiin perustuvat ilmoitukset

Muistutusta, kantelua tai potilasvahinkoilmoitusta tehdessä on mahdollista ottaa yhteyttä sosiaali- ja potilasasiamieheen.
Soiten sosiaali- ja potilasasiamies neuvoo ja ohjaa potilaita/asiakkaita ja heidän omaisiaan potilaan/asiakkaan asemaan ja oikeuksiin liittyvissä asioissa.