Soiten koronaverkkosivu osoitteessa: korona.soite.fi
Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys maaliskuussa 2020

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.


Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 




Kaikki
terveysasemat
85% 6% 9%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
92% 5% 3%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
80% 10% 10%


Yhteispäivystys

Maaliskuussa 2020
- tietoja ei saatavilla

-%

-%

-%

Lastenpäivystys

Maaliskuussa 2020

83%

5%

12%

Röntgen

Maaliskuussa 2020

96%

1%

3%

Neuvolat

Helmikuussa 2020
86%

4%

10%

Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Sisätautien
poliklinikka
97% 0% 3%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
100% 0% 0%
Naistentautien
poliklinikka
100% 0% 0%
Suu- ja hammassairauksien
poliklinikka sekä hammaspäivystys
95% 0% 5%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku maaliskuussa 2020


83

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


57
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)