Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys marraskuussa 2019

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.



Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 


Kaikki
terveysasemat
92% 4% 4%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
91% 7% 2%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
97% 3% 0%

Yhteispäivystys

Marraskuussa 2019
69%

11%

20%

Lastenpäivystys

Marraskuussa 2019

92%

7%

1%

Röntgen

Marraskuussa 2019

95%

1%

4%

Neuvolat

Marraskuussa 2019
83%

10%

7%


Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Medisiininen
poliklinikka
94% 4% 2%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
100% 0% 0%
Naistentautien
poliklinikka
93% 0% 7%
Suu- ja hammassairauksien
poliklinikka sekä hammaspäivystys
98% 0% 2%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku marraskuussa 2019


75

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


61
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)