Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys joulukuussa 2019

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.


Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 




Kaikki
terveysasemat
87% 6% 7%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
92% 6% 2%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
100% 0% 0%


Yhteispäivystys

Joulukuussa 2019
73%

7%

20%

Lastenpäivystys

Joulukuussa 2019

83%

9%

8%

Röntgen

Joulukuussa 2019

96%

0%

4%

Neuvolat

Joulukuussa 2019
79%

11%

10%

Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Medisiininen
poliklinikka
96% 3% 1%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
95% 5% 0%
Naistentautien
poliklinikka
97% 3% 0%
Suu- ja hammassairauksien
poliklinikka sekä hammaspäivystys
88% 6% 6%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku joulukuussa 2019


75

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


62
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)