Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys toukokuussa 2019

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.



Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 


Kaikki
terveysasemat
89% 8% 3%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
85% 12% 3%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
92% 0% 8%

Yhteispäivystys

Toukokuussa 2019
73%

5%

22%

Lastenpäivystys

Toukokuussa 2019

78%

15%

7%

Röntgen

Toukokuussa 2019

90%

5%

5%

Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Medisiininen
poliklinikka
91% 3% 6%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka - vastauksia ei saatavilla
0% 0% 0%
Naistentautien
poliklinikka
93% 0% 7%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku toukokuussa 2019


67.99

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


64
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)